AcasăDIVERSEInteligența artificială va transforma vacanțele. Ce rezolvă asistentul digital

Inteligența artificială va transforma vacanțele. Ce rezolvă asistentul digital

Până în 2030, turiștii vor comanda unui asistent digital să selecteze cele mai bune opțiuni pentru criteriile de vacanță, să le rezerve și să plătească pentru ele

Industria ospitalității se adaptează la inteligența artificială. Până în 2030, turiștii vor comanda unui asistent digital să  selecteze cele mai bune opțiuni pentru criteriile  de vacanță,  să le rezerve și să plătească pentru ele.

Un sondaj din 2019 comandat de Hotels.com, realizat în 26 de țări, a arătat că turiștii au petrecut în medie 10 ore pentru a rezerva o vacanță și au început să-și piardă interesul după doar 42 de minute de căutare. Patru din zece au spus că ar fi dispuși să plătească mai mult pentru a nu fi nevoiți să cerceteze toate posibilitățile de cazare.

„Inteligența artificială este pe punctul de a transforma călătoriile de vacanță”, a declarat Adam Harris, co-fondator și director executiv al companiei de tehnologie pentru ospitalitate Cloudbeds, pentru The National.

”Imaginați-vă  o rezervare fără cusur, cu recomandări personalizate non-stop și cu promoții țintite. Odată ajunși la destinație, tehnologia va ajuta la personalizarea fiecărui moment, de la facilități și upgrade-uri în camera de hotel până la experiențe locale exclusive. Această inteligență este deja aici, oferindu-le călătorilor un control și o flexibilitate mai mari”.

Aplicarea inteligenței artificiale în industria turismului global a fost un subiect foarte discutat la World Travel Market (WTM) din această lună, la Londra. IA este deja utilizată pe scară largă în diverse sectoare, de la chatboți pe site-urile de rezervări până la algoritmi folosiți pentru a ghida consumatorii cu privire la cel mai bun moment pentru a cumpăra bilete de avion.

Directorul de portofoliu al WTM, Jonathan Heastie, a declarat că „IA are puterea de a transforma turismul.”

Experiența călătorului ar trebui să fie îmbunătățită și din ce în ce mai personalizată pe măsură ce tehnologia  devine o parte tot mai integrată a peisajului industriei de turism. Companii precum Google Travel și Trip Advisor folosesc învățarea automată cu scopul de a individualiza preferințele personale în itinerariile de călătorie.

Rolul tradițional al agentului de turism uman a fost deja înlocuit substanțial de IA , deoarece tehnologia caută informații de călătorie și creează itinerarii optimizate.

„În următorul deceniu, aproape cu siguranță mai devreme decât mai târziu, inteligența artificială va permite oricui să creeze opțiuni de experiențe de călătorie uimitoare și personalizate,” spune Chris Jensen, co-fondator al TravelAI.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
373 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger