„Golden Gate de România”, inaugurat în urmă cu 11 luni, a stat mai mult în reparaţii decât a fost funcţional 100 la sută.
A fost reasfaltat de trei ori pe anumite porțiuni, au fost înșurubate sute de piulițe de la parapetele podului și s-a intervenit cu lucrări pentru că podul se tasa la urcarea dinspre Brăila.
Şoferii se plâng de calitatea asfaltului
Când lucrurile păreau că intră în normal, s-a dovedit că nu e așa. Șoferii au filmat și postat pe rețelele sociale, zilele acestea, faptul că asfaltul s-a stricat din nou, pe exact aceeași porțiune care a mai fost reparată.
Oamenii spun că este o bătaie de joc din partea constructorului, că face treabă de mântuială și că folosește materiale de proastă calitate.
Conform digi24, podul a costat peste 500 de milioane de euro, bani europeni.
Podul de la Brăila, un şantier continuu
Şi în urmă cu o lună podul de la Brăila părea un şantier fără sfârşit. Parcă problemele de infrastructură nu se mai termină odată!
Muncitorii lucrează la reasfaltarea sensului de mers dinspre Tulcea spre Brăila. Și nu e prima dată când este refăcută aceeași porțiune, după inaugurarea din iulie anul trecut.
Șoferii care obișnuiesc să folosească podul de la Brăila sunt șocați de faptul că trec printr-un permanent șantier. Chiar dacă a fost inaugurat și dat în folosință acum zece luni, podul pare mereu în lucru.
Au fost făcute decopertările, muncitorii acum le reasfaltează, se lucrează de aproximativ 2 zile şi va mai dura până când se va termina operaţiunea. Apar tot timpul astfel de crăpături şi denivelări din cauza traficului foarte greu.