Noi ne dorim cât mai mult autostrăzi, iar alţii îşi bat joc de astfel de drumuri. În Germania, există o autostradă fantomă pe care nimeni nu a mai circulat de mai bine de 10 ani.
Drumul a fost dat uitări, chiar dacă, cândva, mii de șoferi îl tranzitau în fiecare zi.
Autostrada, într Koln și Aachen
Autostrada fantomă este, de fapt, o porțiune veche a autostrăzii A4, situată între Koln și Aachen. Înainte, această porțiune era intens circulată, deoarece asigura legătură dintre orașul Aachen și Renania de Nord-Westfalia, scrie fanatik.ro.
Drumul pare părăsit ca într-un film de groază. Accesul pe fostul segment de autostradă a fost restricționat, tocmai pentru a nu pune pe nimeni în pericol. Cei care vor să își amintească cum era traficul odată, o pot face doar aruncând o privire de pe podurile rutiere care nu au fost dezafectate.
Autoritățile au gândit o altă destinaţie pentru autostrada-fantomă. Au transformat-o în parc de fotovoltaice. Au instalat peste 3.000 de module solare pe o parte de drum.
Ce li se pregăteşte românilor: taxă pentru circulaţia pe autostradă
Românii nu beneficiază de o autostradă „cap-coadă” care să facă legătura de la nord la sud, dar autoritățile iau în calcul ca şoferii să plătească o anumită taxă pentru circulaţia pe drumurile de mare viteză.
Deocamdată, Sorin Grindeanu spune că se opune unei astfel de idei. Sorin Grindeanu a afirmat că se va opune taxării şoferilor care circulă pe autostrăzi începând cu anul 2026, deşi în PNRR este prevăzut acest lucru.
„Asta este o chestiune pe care vreau să o înţelegeţi exact aşa cum o spun. Nişte domni, deştepţi în ghilimele, înaintea noastră au făcut un PNRR care scârţie pe la multe încheieturi, aşa cum bine ştiţi.
Nu doar pe domeniul acesta, ştiţi procentele cu pensii şi foarte multe lucruri pe care unii tineri frumoşi şi liberi s-au gândit să le pună în acel PNRR.
Printre punctele pe care le-au trecut acolo, în PNRR, e şi taxarea românilor începând cu 2026, la kilometru, pentru cei care transportă marfă”, a afirmat ministrul Transporturilor.
IN ROMANIA NESIMTIREA GUVERNANTILOR INTRECE ORCE LIMITA !,IN PRIMUL RAND GUVERNUL NU RESPECTA LEGILE TARII .
EXEMPLU DE BATAIE DE JOC ADRESATA ROMANILOR ESTE EXPROPIEREA FACUTA PENTRU TRASEUL AUTOSTRAZII A7 .
LUCRARILE PENTRU SECTIUNEA BUZAU FOCSANI NORD INTRA IN FAZA DE RECEPTIE SI DARE IN FUNCTIUNE ,
PROPIETARII TERENURILOR EXPROPIATE DE 3 ANI PLATESX IMPOZIT PE TERENUL EXPROPIAT ,CARTILE FUNCIARE SI CADASRUL VECHILOR TERENURI PARTICULARE SUNT PRAF SI PULBERE,AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE S-A DAT FARA RESPECTATREA LEGILOR ,NICI PANA AZI NU S-A RASPUNS LA SESIZARILE SAU RECLAMATIILE PROPIETARILOR,PRETUL /m2 ESTE STABILIT ALEATOR ,O PROBA DE BATAIE DE JOC 1m2 =1,8lei !!!!!!!!!!!!, TEREN AGRICOL CERNOZIOM ,TEREN CU INSTALATIE DE IRIGAT PE CAUL TALALEI DINAINTE DE 89 !!.
STATUL CARE ISI BATE JOC DE PLATITORII DE TAXE SI IMPOZITE , DUOA 3 ANI NIMENI N-A PRIMIT 1 LEU .
VOTATI ROMANI ACESTI DERBEDEI ,VOTATI TOT IEI V-AU LASAT PE DRUMURI DISTRUGAND ECONOMIA TARII.
Nu stiu de unde ai aceasta informație total falsa! A 4 este cât se poate de umblat și aglomerata! Da se va extinde campul fotovoltaic de la Echtz dar asta nu are nicio legătură cu A4. Cei care călătoresc către Belgia sau catre Marea Britanie rad cu lacrimi de acest material!
Sutele de metri de cabluri pentru interceptari din casa Olgutei Vasilescu ar fi trebuit instalate în casele lui Ghinea și colegilor lui de partid, în sediile ONG care blochează proiectele energetice și de infrastructura, în casele judecătorilor corupți, etc.
Pluralul la autostrada este autostrăzi nu autostrade
limba evolueaza tinere nazist gramatical. tot asa pluralul de la bara era bare dar uuite ca toata lumea zice bari. zi tu unui mecanic bare si in cel mai bun caz se uita la tine ca la ultimul mohican si in cel mai rau caz te ia si la bataie. de regula te scuipa. revenind – daca se impune si aceasta taxa pe langa vinieta aia din motorina plus taxa de trecere a podului, nu vom mai circula pe acea autostrada. E foarte simplu – vagonabil.
Anonime…mai fă școală băiatule…auzi : bară…bări, nu bare..
Pluralul de la „bara” e stabilit in Gramatica Limbii Romane, nu de Gicu de la Scularie. E „bare”.